Snel een HR collega vervangen bij ziekte of zwangerschapsverlof.
Projectmatig je afdeling versterken door een frisse externe blik.
Ondersteuning bij conflicten, casemanagement en uitvoering van de Wet Poortwachter.
Hoog personeelsverloop, doorontwikkeling van middenkader en optimaliseren HR-taken.
Opstellen van functiehuis, salarishuis of een personeelshandboek.
Structureren van loop- en ontwikkelgesprekken en training Werkgeluk.
Voorkom verzuim en zorg voor een veilige werkomgeving met een extern vertrouwenspersoon.
Weet jij wat de ambities zijn van je medewerkers? Wat hen motiveert? En wat bijdraagt aan hun werkgeluk?
We weten echt wel dat we regelmatig in gesprek moeten. En natuurlijk spreek jij regelmatig medewerkers bij het koffiezetapparaat. Maar lukt het je ook om alle gesprekken op te volgen?
Door de ontwikkel- of loopbaangesprekken te structureren, maak je het voor jezelf en je medewerkers makkelijker om afspraken op te volgen en de gesprekken goed voor te bereiden.
Je voorkomt dat vragen blijven liggen of onduidelijkheden zorgen voor frustratie. Natasha en Lisette hebben veel ervaring met het opzetten van een goede gesprekscyclus en opleidingsplannen. Zij delen deze kennis graag met je.
Leidinggevenden krijgen tijdens onze training Werkgeluk handvatten om op een gestructureerde manier met medewerkers in gesprek te gaan over onderwerpen als werkplezier, voldoening en zingeving.
Meer weten? Hier lees je meer over de training Werkgeluk of neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.
Wil je tijdelijk ondersteuning binnen je bedrijf om HR processen te optimaliseren? Natasha en Lisette zijn ook beschikbaar voor interim HR opdrachten.
Bij Aias vind je actuele kennis, kunde en een directe oplossing voor al je HR vraagstukken. HR specialisten met een hands-on-mentaliteit die houden van mensen én van werkgeluk.
Aias is er voor werkgevers én medewerkers. Traditionele HR vraagstukken lossen we op met een frisse blik en een persoonlijke aanpak. Passend bij de organisatie en bij de medewerker. Want samen maken we werken leuker.